Kızlar bu mamayı kullanan var mı ? Hepsiburadadan hepsiburada satıcısından aldım. İlk 1 değil 2 gönderdiler iade ettim yenisini aldım doğrusu geldi. Bununda iç kapağında 2 yazıyor o ne demek anlamadım alakası yoktur dedim ama kızım mamayı içmiyor. Memeyide almıyor bugün 2.5 aylık iştahsızlık mı başkadı anlamadım. 3 gün kaka yapamamıştı o günlerde mama içmedi. 3 gün sonra yaptı ama çok garip muhallebi kıvamında ve içinde siyah parçalar vardı. 2 gündür de öyle yapıyor. Şimdi kafaya taktım her şeyi mamaya bağlıyorum. Aranızda bu mamadan kullanan varsa rica etsem iç kapağına bakabilir mi ? Mamayla aynı numara mı yazıyor
