pixierochele Cocugun yedi aylık oldu bende emzirdiğim için yeni regl oldum ve 3haftadır bitti sanıyorum bitmiyor bi sorunmu var acaba böyle olanlar yazabilirmi
Yusufumm06 pixierochele benim de uzun sürdü bu ay ama baya uzun 2 ay oldu heraldr kurban bayramından önce başlamıştı geçer gibi oluyor geçmiyor en son randevu aldım ayın 24 bakalım ne dicekler
Zeliff pixierochele doğumdan sonra ilk regl biraz dengesiz olabiliyor benimde fazla olmuştu 6. ayda başlamıştı. Sonrakiler eskisi gibi düzenli olmaya devam etti.
Yusufumm06 pixierochele aslında bana Bi kerede daha böyle olmuştu uzun sürmüştü doktor kanamamin geçmesi için primolut vermişti geçmişti sorma da hamile kalmıştım doğum yapalı 1 yıl oldu acaba onunla Bi ilgisi olabilir mi ki
pixierochele Yusufumm06 cok geçmiş üzerinden bence yoktur hep diyolar önceki kandır falan diyede bu kadar uzun olamaz bayılırım ya
Yusufumm06 pixierochele miyom varmış oda kanama yaparmış kanlarına bakalım ona göre ilaç yazalım dedi canim
Zeliff pixierochele bir doktora görünün o zaman randevu bulamazsanız acilden de yönlerdirirler belki🌼
Duyulurum pixierochele doktora gittiniz mi? Belki normaldir ilk regllerin böyle olması ama ileri derecede kansızlık yapabilir.