Kızlar merhaba 3 ay önce sezeryan oldum ilk doğumum ve dikiş yeri acayip kaşınıyor ve ben dün akşam çok şiddetli bi şekilde kaşıdım. Kaşımamda bi durum problem olur mu iç yaraların iyileşmesi ne kadar bi süre alır bilgisi olan var mı ? Kaşıdığım için bi korku bastı da