Bizim doktorumuz bunun normal olduğunu atak olduğunu söyledi hatta sevmediği şeyleri yiyecek sevdiklerini yemiyecek dedi 13 ayda. Ve yere inmek isticek indirince al beni dicek gibi atakları olucak dedi öyle birşey olabilir. Benim kızımda bu ara çok gıcık :)