Merhaba kızlar bebeğim 3 aylık iki üç gündür keyfi yok mızmız uykudan ağlayarak kalkıyor gündüzleri 2 saatte bir yarım saat uyuyor 31.dakikada kalkıyor gecede 2 saatte bir kalkıyor. Uyku sıkıntı değil inanın ama bu sürekli ağlaması derdini anlayamamak beni yoruyor. Gazı yok karnı tok altı temiz başka ne derdi var anlamadım kafayı yiycem 🤦🏻♀️