lokumtos su vermeye başlayacağım bebeğim 6 aylık ama ne ile vermeyeliyim phlips alıştırma bardağı var onla mı başlayayım yoksa kaşıkla falan mı
cananlaren lokumtos Wee baby minicik bir suluk almıştı kızımın halası 6 aylığız şuan onu kullanıyoruz kendisi eliyle tutabiliyor elimizde o olduğu için onu kullandık biraz geçince bende iki taraftan tutmalı phlips alıcam
cigdem_goktug lokumtos avent alıştırma bardağı ile başladım ama biz bardaktan su içerken onunla da içmek istiyordu bardaktan da içirdik genel olarak kendi sulugu ile içiyor 7 aylık
EbruBoluKaya Philips iki yandan tutulan bardakla denemiştim ama ağzı çok akıttığı için tıkanmıştı bebeğim wee baby min 0-6 ay mini biberonuyla verdim hep 8 aylığız hala öyle devam ediyoruz iyice alışınca philips I vericem
Usnac1995 lokumtos Wee alıştırma bardağı almıştım. Bana kalırsa fazla pahalı almayın çünkü 3-4 ay geçmez pipetli alırsınız zaten ❤️