Kizlar merhaba
Oglum 5.ayina girmek uzere. 2.ayindan beri 150 ml mama iciyor. 3 aydir ayni miktarda. Bu aralar sanki huysuzlanmaya basladi gibi gece uyanmalari artti. 180 ml’e cikarsam mi acaba? Cok mu olur emin olamiyorum.. (Doktoruma danisarak hareket edecegim tabii, fikirlerinizi almak istedim.)