Bebeğim 33 haftalıkken doğdu ve şuan şırıngayla besliyorum sütüm şuan 1 damla kadar anca geliyor elle sagıyorum zor oluyor makinayla sagımda bile bi o kadar azdı şuan 1 aylık oldu kesilme aşamasında süt damla geliyor böle yaşayıpta sütünü çogalan var mı yardımcı olur musunuz ayrıca derece rezene içiyorum 3 lere kadar suda içiyorm