9793selaam Merhaba,benim bebeğim de 9 buçuk aylık. Ben ev işlerini bitirdiğim günlerde kahvemi yapar kitabımı alırım elime ve okudukça okurum 😌 ayda 4-5 kitap bitirebiliyorum anca çünkü bebişim pek durmuyor. Fırsat buldukça kendimi yenilemeyi,dinlemeyi de seviyorum.. Bakımlarımı yapıyorum. Sizin için de önerim,Mandala yapabilirsiniz. Migroslarda kitap dergi satılan bölümlerde var mesela. Güzel boya kalemleri alıp kolaydan başlarsınız,hem çok zevkli hem de vaktiniz güzel geçer. Açarsınız inceden bir müzik 🎵🎶