kezban_keles34 usenmedimyaptimbirvelet yaaa aslında evet bunlar pahalı ama bende 500 e aldım daha dün eşim yakistirmadi diye soğudum yoksa ben çok beğendim ama beğenmedi diye dedim düşük verip çıksın elimden bunun yerine pembesini Alaçam