Merhabalar, 2 yaşında bir çocuğum var. Küçükken kitaplarla daha çok vakit geçirirdik güzel minik bir kitaplık yaptım hatta ona kendi ulaşabileceği boyda. Alt tarafa sevdiği kalın kitaplsrı koymuştum. Kendisi alıp bakabiliyordu da, fakat bir ara kitap yırtma farkında veya farkında olmadan yırtma zarar verme durumu oluşunca kitaplarını kaldırdım, hatta şöyle oldu bir kitabını yırttı, o zaman uyardım bir daha yırtarsa bir süre kitaplarını kaldıracağını söyledim ki öyle de oldu kaldırdım yatağının altına. Ara ara yatağının altından alıp okur olduk ama ben de boşladım bu süreçte açıkçası. Eskisi gibi her gün kitaplara bakmıyoruz hatta çok nadir bakar olduk. Şimdi ben bir okuma düzeni oluşturmak istiyorum yeniden. Fakat öyle uzun süreli durup dinlemiyor haliyle. Beraber resimleri falan inceliyoeuz yorumluyoruz. Ben nasıl devam etmeliyim? İnce kitaplardan ziyade kalın kitaplzr mı almalıyım? Mesela masal evresine geçemedik bir türlü. Buna nasıl geçiş yapmamı önerirsiniz? Siz neler uyguluyorsunuz? Önümde örnekleriniz olursa ben de kafamda bir şeyler şekillendirebilirim.