Kızlar ben yeni anne oldum 13 günlüğüz daha emziriyorum bebeğimi mastit olmuş gibi bı seydim tecrübesiz olduğum için çok saçma şeyler yapmisim sonradan fark ettim benim her gün ateşim cikiyordu kemiklerim kırılıyordu doktor süt ateşi dedi bir-iki kere sagdim işe yaramadı çünkü süt artması için damlalar helvalar pişmaniye rezene ne varsa içiyodum yiyodum burdan sorarak öğrendim kestim herşeyi iyiyim artık 🙏 sorum şöyle şimdi emzirdikce süt artıyor diye biliyorum yanlış mı doğru mu? 4 5 6 ay sonra sütüm daha mı cok olucak?