Merhaba kızım 25 aylık. Gelişimi çok iyi 4 5 kelimelik cümleler kurar, fiziksel inci kaba motor zihinsel vs. tüm alanlarda iyi. Beslenmesi çok iyi anne sütü+her şeyi yer. Tüm değerler normal tahliller temiz fakat bıngıldağı çok açık kapanmıyor. Doktorlar farklı şeyler söylüyor. Kimisi normal bekleyin, kimisi asla normal değil başka şehirde ekstra tahliller yaptırın gibi. Kime inanacağımızı şaşırdık. Başına gelen bebeğinin bıngıldağı geç kapanan oldu mu ? Lütfen yanıtlayın artık kafayı yemek üzereyim