Rumiersn Kızım 7 buçuk aylık ek gıda biraz zorla yiyor mama da içiyor günde 2 ya da bazen 3 öğün ek gıda yapıyoruz onun dışında mama içiyor bir sınırı var mı bunun normal mi böyle
3kedili2bebekli Rumiersn ek gıdadan hemen sonra mama istemiyorsa normal ek gıdadan hemen sonra mama istiyorsa karnı doymamistir annesi
Rumiersn 3kedili2bebekli hemen istiyor çünkü ek gıda yemek istemiyor bende yedirebildiğim kadar yediriyorum zorlamıyorum iyice rededer diye
3kedili2bebekli Rumiersn iyi yapıyorsunuz ek gıda tarifleriniz degistirin karışım yapiyorsaniz bırakın başka seçenekler deneyin daha küçük zamanla yer annesi
3kedili2bebekli Rumiersn her bebek ister kendinize yaptığınız yemekleri ona göre de yapın problem ortadan kalkar aynı yemek sadece salcasiz tuzsuz zeytinyagli