42 günlük oğlum var. 15gündür kabızlık sorunu ile uğraşıyorum. Hipp çok gaz yapıyor diye sma comforta geçtim birkaç gün sonra kabızlık başladı daha sonra aptamil, aptamil conformil, golden goat denedim olmadı yine kabız. Hippe geri döneyim dedim düzeldi gibi oldu yine kabız. Zeytinyağ ve su verdim yine kabız kronikleşti resmen. Doktora 4 temmuzda gittiğimizde bir şey demedi. 8 Ağustosta tekrar gideceğim. O zamana kadar böyle bekleyemem geçmez ise daha etken giderim ama bu sorunla karşılaşan ve çözüm bulanınız oldu mu merak ediyorum. Lütfen nasıl çözüm bulduğunuzu söyleyebilir misiniz?😒