nadidelifora Allah yardımcınız olsun sizinde . Yemeyen çocuk çok zor . Bende de eline sürekli birşeyler veriyorum koparıp ısırıp atıyor . Yemek zaten yemiyor . Bende dişe bağlıyorum umarım çabuk geçer. Ayyy çok teşekkür ederim. Oğlumu ve beni hatırlamanız beni çok mutlu etti, çok incesiniz . Allah’ta sizi hatırlayan , değer veren insanlar çıkarsın karşınıza.Desteksiz oturuyor , vücudunu daha iyi kontrol ediyor , ayaklarının üzerinde duruyor, ellerinden tuttuğumuzda adım atıp yürüyor . Henüz emekleme ve sıralama yok bekliyoruz . Doktorumuz 1 yaşında tekrar görmek istedi . Nörolojik ve fiziksel muayenemiz gayet iyi .