Oğlumu 5. ayını bitirdiginde sünnet ettirdik lokal anesteziyle oldu sünnet sırasında rahattı yanımıza sevdiği bir oyuncağını aldık onunla oynadı eve geldikten iki saat sonra falan acıyı hissetmeye başladı bardak koyduk çok işe yaradı koymayın diyenler olabilir ama bence konulmalı bir beden büyük bez aldık iki üç kremi karıştırıp bolca sürdüm pipisine her altını açmada ilk gece zordu bayağı ağladı ama sonra rahatladı sadece krem sürerken ağlıyordu sağa sola dönmesine izin verdim kucagimiza alırken dikkat ettik iki gün zor geciyor ama sonrası rahat inşallah kolay atlatır bebişiniz