14+23 günlük oğlum var geceleri artık çok sık uyanmaya başladı meme emmiyo gece maması yiyip 9 da yatmış oluyo ama bi yerde yanlış yapıyorum galiba bir de ayakta sallanarak uyuyo maalesef sizlerin bebeklerinizin uykusu nasıl gündüzleri tek uyku mu 2 uykumu yapıyolar