Minkkelebekk her türlsü rahatsız edici malesef ve ben bi günde çatladın oturup aynanın karşısında saatlerce ağlamıştım 36, haftama kadar hiç bişeyim yoktu 37+2 de mecbur sezaryen a alındım normalde 38+3 te doğıma alınıcaktım ama erken geldi minnoş o zamana kadar bekleseem demekki haritaya dönmüş olucaktım