Babyyyyyy Kızlar boynun burası böyle kızarık bu nie böyle oluk 14 gün oldu doğalı Kızarık burası Az önce pişik kremi sürdüm hep klimada doğduğundan beri sadece bugün sağlık ocağına gidip geldm üstünde çok bastirmadm inceydi anlamadm valla