ysmnabd Kızlar bir fenomen de gördüm süt arttırmak için laktom içiyorum dedi işe yarıyor mu kullanan var mı sürüm artmıyor hep 60 CC çıkıyor
annekadin21 ysmnabd solgarin brawe b12 li bir hapi var. Ben onu kullanıyorum.memnunm bir araştırın isterseniz ayrıca sagdigniz sut ile emerken çektiği sut aynı cc degil
lazzz61 Bestlak damla kullanmanı öneririm ben baya kullandım bide hurma ve kuru dut çok güzel süt yapıyor tabi en başta stres den uzak durmak gerekiyor