Arkadaslar yürütmeye çalışıyorum ayağının üstüne basmıyor bazen basıyor ama çoğunlukla basmıyor adım.atarken de bi değişik atıyor 22 sinde 10 aylik olacak normal.mi ya? Dün çocuk doktoruna götürdüm nörolojik bi problem.yok.gibi dedi ama.ben kafama takıyorum