Alptugmomy İnanılmaz derece de diş ağrım var kızlar henüz daha bir aylık bile değil hamileliğim ve sanırım işlem yapmıyorlarmis hamilelik 4-5 ay olmadan 😕😔 ne yapmam lazım nasıl atlatcaz bu durumu ya lutfeeenn yardımcı olun 😔
Asliaydn7 Alptugmomy aynı şeyi yaşıyorum kanal tedavisi ve dolgu yaptırıyordum gebe olduğumu öğrendim bıraktım dişlerim çok ağrıyor. Doktora sordum 12. Haftadan sonra devam edebilirsin ama röntgene girme dedi. Çok çok ağrırsa bebek şurupları içiyorum calpol dolven vs. Ya da parol böyle böyle idare etmeye çalışıyorum
Alptugmomy Asliaydn7 yaaa nasıl geçecek böyle böyle günler daha çok başındayız yani bide 😕 normal iğne falan yapabiliyorlar mı yada çekim falan
zeynptgb Alptugmomy tedavi 2.trimesterde oluyor maalesef çok geçmiş olsun de size uygun ilacı verir ins
Alptugmomy zeynptgb peki 2. Trimester de çekim yapıyorlar mı iğne falan yapabiliyorlar mı 😔 veya ozamana kadar yapılabilecek bı ilaç tedavisi olurmu diycem de sanmıyorum 😕 çoookk kötüyüm çünkü yaaa 😕
zeynptgb Alptugmomy benim yaklaşık 6. Ayda diş çekimi olmuştu tedavi vs zor isti garanti de olmaz diye çekin demiştim.ama iyi bir dişçiye git.ozel olduğu halde zor olmsyu benim.cok geçmiş olsun cnm.oncesinde ne ilaç olur hiç bilmiyrm
Alptugmomy zeynptgb benim daha ilk ay bide 😕 ve şuan kıvrım kıvrım kıvranıyorum yani napcam nasıl günler geçer bu şekilde bilemiyorum ama ne bişey alabiliyorum ağzıma ne de durabiliyorum 😔 yokmudur bı çözümü acaba 😢😢
Alptugmomy zeynptgb henüz kadın doğuma da gitmedim dün öğrendim hamile olduğumu yani bı doktorum yok henüz ama teşekkür ederim 😊