Kizlar belki saçma gelecek sorum ama
5 yaşındaki kızım bundan 2 ay öncesine kadar benden ayrı bı yere gitmez ille annem derdi çok hoşuma giderdi
Amaa şimdi yanımda durmak istemiyor sürekli babaannesi de anneanesinde kalmak istiyor onlarda kalma annenin yanına git demiyor eşimde elin orda mi kaliyor diyor kiziyolar bana cocucugumu göremiyorum bile oysaki biz sürekli beraber vakit geçirdik şimdi kendimi boşlukta hissediyorum çok üzülüyorum eve gelmemesine yanımda olmak istememesine😭😭( 4 aylık da kardeşi var normalmi böyle yapması)
Tekrar nasıl bağ kuracam ben bu çocukla