kahvepres canım ben de aynı yöntemle 4 gün önce kestim. Normalde bebeğim günde öyle sayılı 6-7 değil 373738 kez emiyordu. Sonra ben işe başlayınca 8-5 arası hiç emmeden gayet rahat olduğunu gördük ama ben gelince ağzına lokma koymadan sabah kadar emiyordu. Sütüm çok azalmıştı ama bebeğim bunu kabul etmeden sabaha kadar ağzında tutuyordu, sinirlenip uyuyamıyordu.
Son 3-4 aydır kilo alımı da durunca kesme kararı kaldım. Gündüz emmediği için geceyi de kestim, onun için aşamalı bi geçiş oldu yani. Kesmeden önce de 1 hafta önceden konuşmaya başladım. Yakında memede süt bitecek, memeye bye bye yapıcaz, biz artık büyüdük bardaktan içicez vs diye