Aydakisiyahkedi Ay atağında emziği bıraktı sabaha kadar 10 kez kalktı ve sadece meme de uyudu bende kalkması zor geliyor dire yanıma aldım sadece yanımda uyuyor ve güvenli değil nasıl beşiğine alıştırabilirim 10 aylık