Mom0870 Özel doktorum sab simplex önerdi hastanedeki doktor zinco naturel doğal içerikli önce onu kullan sonra diğerini deneriz işe yaramazsa dedi. Sab simplexte kimyasal varmış. Bebeğim 44 günlük . Siz hangisinden memnun kaldınız ? Zinco naturel iyi mi ?
Tugceeeee12345 Mom0870 zaten damlaların hepsi farkli etki yapıyormuş ben sab simplex kullanıyorum kimyasal mi bilmiyorum ama bebeğim gazını rahat çkkarıyor onu kullanmadığımda gaz çıkaramıyor ve Biogaia kullandım 1 ay probiyotik olarak iyi geldi maşallah bir ay daha kullanıp bırakacağım Biogaia yı düzenli ve saatli kullanım gerektiriyor bu damlalar en önemlisi
300715 Mom0870 ben ilk zinco kullandım ama hiçbir şekilde rahatlatmadı çok kıvrandı gazdan sab simplexi kullandığımdan bi kaç saat sonra ishal gibi yaptı ve çok rahatladı şuan sab damla kullanıyorum ve memnunum
Sadecan Mom0870 zinco hiç ise yaramadı.sab simplex gaz sancısı olduğunda veriyorum sadece. Probiyotik olarak da üç aydır maflor plus kullanıyorduk. Her ay damla bitince yeter tekrar almiycam duzelmistir diyorum bakiyorum çocuk kakasını yapamıyor tekrar alıyorum. öyle öyle üç ay oldu
Sabis42 Mom0870 instagramda mühendisinoğlu diye bir sayfa var bebek ürünlerinin incelemesi yapılıyor bir çok ürünün doğallığı ile ilgili tespit var ve malesef sadece gaz damlaları kısmında hiç bir ürün doğal olmadığı vurgulanıyor.. o sebeple doğal gaz damlası yok malesef..