Diva Gul38 ayva çekirdeği jeli ayva çekirdeğine az su koyuyorsun 1 gün bekliyor o su jel gibi oluyor hem iyi gelir hem doğal
crybaby Gul38 ben o kadar çektim ki hiç bir krem fayda etmedi garmastan lansinoh vs cildiyeye gittim gümüş nitrat ile yaktılar uçlarını sonra kabuk bağladı ve o kabuklar döküldü emzirme daha da acılı oldu canımdan can gitti sonra garmastanla hametanı karıştırıp sürdüm her emzirme sonrası. Bir de emzirme öncesi ve sonrası mutlaka göğüslerinizi ılık suyla yıkayın kıyafetlerinizle temas ettirmeyin gümüş ya da silikon kapak kullanın çabuk iyileşiyor
esmaeslem Benim 1.5 ayda geçti. Mastitte olduğum için teramijin krem verdi doktor onunla geçirdim ben yaramı. Emzirmeden önce iyice yikadim
momymoms crybaby silikon kapak fayda etmiyor mantar yapıyor silikon kapak emzirmek için dir yara için değil meme ucu olmayan anneler emzirebilsin diye üretilmiştir ben bilinçsizce kullandım göğsüm mantar oldu göğsümdeki mantar çocuğun ağzına bulaştı
meliketayfun20 crybaby ayni şekilde benimde yarıldı iki göğsüm kanıyor du o derece yara oldu emziremedim 3 hafta falan 1 ay falan şimdi sütüm 30 ml qnca geliyor zorla oda sagarken 😭😭 emziremedim diye haftada 1 sağıyorum yine kanıyor ben dr gitmedim göğüs kremi almıştım e bebekten onu sürdüm 1 2 kere falan sonra sürmedim deri döküldü yarıya kadar soyuldu kahverengi yeri şimdi kabuklu yara gibi var süt delikleri de kabuklu kapalı gibi 😔 emzirmek çok isterdim daha 2.5 aylık oglum bestlak damla sipariş verdim gelirse sütüm emzircem inşallah 🤲🏻
onefinemom Gul38 En önemlisi doğru emzirme. Ek olarak; -lanolin içeren kremler -göğsü bol bol havalandırmak -meme ucunun bir yere değmemesi için gümüş kapak -madecassol krem, sabah akşam göğüslere. ancak emzirme öncesi durulamak gerekiyor
Feyzosumunannesi Gul38 O kadar çok krem vs denedim ki 2 ay boyunca geçmedi çok çektim. En son garmastan pomat kullandım 5 gün içinde geçti bidaha olmadı. Lansinoh filan asla işe yaramadı.
acarismihan Gul38 Gul38 lansonin krem bana iyi gelmedi garmastan pomat ve göğüs kalkanı kullanıyorum çok işime yaradı yaralarım iyileşti her emzirme sonrasi sürüyorum mutlaka
cananipek Bana lansinoh hiç etki etmemişti bölgeyi temiz tutun ve tahinin üstündeki o yağ var ya aşırı fayda ediyor
Sermucef55 Gul38 kendi sütünü sür çocuk emmeden önce ve göğsünü çocuk emdikten sonra biraz açık bırak hava alsın
crybaby momymoms sizin dediğiniz şey silikon uç sadece emzirme esnasında kullanılır o zaten öyle kullanılmaz niye öyle kullandınız ki Benim soyledigim silikon göğüs kalkani internetten bakabilirsiniz Philips Aven ttin var ben kullanıyorum çok rahat çok güzel hem de hava alabiliyor asla mantar yapacak bir şey değil
Esmprsege crybaby ben kullandım aventin silikon kapağını ama çok kötüydü göğüslerin sürekli sütlü kapağın içinde kalması ben faydasını görmedim aksine uçları daha çok yara olmuştu çıplak gezip yıkamak daha etkili bence
askmoglum Gul38 ahh ahh ben neler çektim o göğüs yarasından birsürü krem kullandım en son göz merhemi ve gümüş kapak bunlar sayesinde emzirebildim