feyzayilmaz biz pilsanın çitinden aldık emeklemeye başladığı zaman, zaten öyle uzun süre dursun beklentisine girmedim alırken keşfetme zamanları çünkü istemiyorlar. Ben de desteksiz tek başıma büyütüyorum eşim yeri geliyor günlerce evde olmuyor. Bir wc, kapıya bakma gibi odadan ayrılma durumlarında kullanıyorum. 10 aylık olacak çok hızlı odadan başka odaya kaçıyor ve gözümün önünde bile düşmeler vurmalar yaşanıyor o yüzden içim rahat ediyor en azından. Bazen oynuyor bazen vızırdıyor moduna göre değişiyor.