Herkese selam, özellikle her sabah kalktığında yatak örtüsü örtenlerden yorum bekliyorum. Bende bu alışkanlık bi türlü olmadı gitti. Yani yatağımı havalandırırım gece üstümüzde olan pikeyi yatağa düzlerim bitti gitti. Bazıları bu duruma ‘uuu örtüsüz nasıl? Olmaz ı ıh’ diyor 😁 annem de çok alıştırmaya çalıştı ama no yaa. Bana külfet geliyor. Gözümden kaçırdığım bir detay varsa bilmek isterim. İlla örterim diyenlere soruyorum. Neden olmazsa olmaz ?