Lina05 Kızım 3.270 doğmuştu arkadaşlar göğüs yarası derken 3 e düştü kilosu şimdi 70 gunluguz kızım son sütü emmiyor. 5 dk emip bırakıyor almıyor bı daha. Emzik kullanıyorum ondan mı beni emmek istemiyor bide gelen misafirler küçücük bu diyorlar kilo alımı az mı acaba şimdi 5.100 kilosu. 70 günlük olanlar yazar misiniz kilonuzu
busra37 Lina05 canım millete bakma sen maşaAllah Kilosu gayet iyi. 2ay 10günde 2kiloyu geçik almış yenidoğanlarda her ay 700gr falan iyi senin ki daha üstünde. 5dk emmeside normal artık emiş gücü fazlalaşıyı kısa sürede doyuyo. Bide 2.aydan itibaren meme reddi olabilir ama bu geçici. Buna aldanıp sakın mamaya başlama (tabi doktor derse o başka) sabırlar düzelir. Artık büyümüş kuzu ilk zamanlardaki gibi uzun ve sık emmez
dilara5258 Lina05 canım masallah kilosu gayet iyi sen millete bakma daha neler neler diyecekler sütünü sağıp da verme bebegin seni emiyor sen sadece sık sık emzir bebekler bazen çok emer bazen az emer zaman zaman huy degiştirirler takma kafana
SelimeliS Lina05 kilosu iyi zaten bence problem yok benimkide 3.320 dogdu 3.080 e düşmüştü hastaneden cikarken. Suan 68 gunluk 60 gunlukken 5.300 dü kilosu hemen hemen ayniyiz gayet iyi dedi 2 doktorda güzel bakmissin ayni sekilde devam et dediler. Ve bende emzik veriyorum
Mom35 Lina05 kilosu gayet iyi benim bebegimin emdigi boyuna gidiyor. Zayıf görünüyor. Ama kilosu iyi. Her bebeğin bünyesi farklıdır benim kızımda 5 6 dakika emip bırakıyor ama bezleri dolu
Lina05 busra37 Allah razı olsun canım ya içimi rahatlattin inanki yoksa sutumu sagip mi versem diye düşünüyordum o zaman da biberona alışacak tüm den unutacak
isilseyitoglu canım iyi kilosu sen sakın millete bakma, anne sütüne devam et, bebeğinin keyfi yerinde mi, memeyi kendi isteğiyle bırakıyor mu, bunlara bak. mama başlayacaksanda mutlaka doktoruna danışıp başla, millete göre karar verme
busra37 Lina05 cümlemizden canım. Yok yok sakın sağma biberona alışmasıyla birlikte bebeğin emmesiyle sağma bir değil sağ ada az çıkabiliyo bebek daha güçlğ emdiğinden daha fazla emiyo
SelimeliS Lina05 tok oldugundan emin oldugum zamanlarda huysuzsa, memede uyumadiysa ama uykusu varsa, gazdan dolayi sancisi varsa veriyorum ben canim rahatlattigini düşünüyorum cok gazli bi bebek oldugu icin her agladiginda meme vermiyorum cunku bu onu daha kotu yapiyo eger tok oldugunu dusunuyosam meme yerine emzik veriyorum