batuhannnn Merhabalar bişey sormak istiyorum. Çalışan anneler doğum sonrası rapor paranızı ne zaman aldınız? 3 ay sonra rapor süresi bitince mi yoksa aylık ödeme yapılıyor mu?
caspermama batuhannnn çalıştığınız işyerinin sizin için düzenlediği raporda sizin istediğiniz şekikde düzenleyebilir. Bana sordular izin bitince toplu mu ödensin yoksa aylık mı diye. İnsan Kaynaklarına bir sorun.
gizemacet58 Merhaba parça parça yatıyor benimki, 15 mayısda başladı raporum. 4.222, 8.001, 9.779 olmak üzere 3 kere ödeme yapıldı şimdiye kadar
ebrar2024 Ben tamamını aldım bitti raporum benimkide 24 bin 5 bin 8 bin bidee 12 bin yattı kusuratida var
mirooooo ebrar2024 yanlış anlamazsanız asgari ücretlemi bu rakam alındj merak ediyorum banada yatacakta
pamirinanniskosu Bende çok merak ediyorum, 20 Mayıs 02 Temmuz arası bir doğum öncesi raporum var. Sonrasında 6 Temmuz 8 eylüle kadar doğum sonrası raporum var sisteme işlenmiş e devletten baktım. Tahmini ne zaman ödenek yatar bilgisi olan var mı 😞
aysenurrozen pamirinanniskosu merhaba yattı mı paranız benimkide aynı şekilde izin başlangıcı da aynı
pamirinanniskosu aysenurrozen Hala yatmadı sigortayı arayacağım artık. Doğumdan sonra iştende çıkarmışlar sağolsunlar ne yapacağımı bilemiyorum
pamirinanniskosu aysenurrozen Çıkarabilirlermiş, sgk diyor ki başka yerden kendinizi sigortalı gösterin 🤷🏼♀️ Doğum öncesi raporumu bile onaylamamışlar bu yüzden ücret alamıyorum. Ücret alabilmem için sigorta girişi yaptırıp raporlarımı onaylatmam gerekiyormuş. Saçmalığa bakar mısın? Niye çalışıyorum o zaman