Kızlar bebeğim 3 ay 7 günlük bu aralar aşırı gaz sancısı var hep vardı bu ara tavan yaptı. Emmiyor asla çığlık çığlığa ağlıyor. Denemediği damla kalmadı. Masajlar herşey. Emmediği için sütün azaldı sağıp biberonla verince biraz daha fazla içiyor diye sağıp veriyorum. Göğüslerim kanıyor bir damla fazla çıksın diye. Mama takviye yapayım bebeğim doydun dedim Hipp mama verdim dün 3 ölçek sabaha kadar kustu. Hala da öğürüyor. Ne yapsam şaştım tükendim ağlamaktan gözüm çıktı