Kızlar bebeğim mamayla beslendiği için doktorum ek gıdaya yavastan başlayabilirsin hatta az az su da ver dedi. Çoğu doktoru dinliyorum youtube da anne sütü olsun mama olsun farketmez 6 aydan önce ek gıdaya baslayamayın diyorlar. Kafam karıştı. Ne yapsam? Siz ne zaman başladınız neler yaptınız?