Tosbigim Dün ebebeğe(mağazada siteden almıyorum çok şikayet var) uğradım çok şaşırdım indirim var baya çokta hoşuma gitti kaçırmayın Anneler.. 😊
Tosbigim Kbrugr ay siz dediniz şimdi aklıma geldi ona bakmaya girdim bakmadım.. tekstilde var daha çok.. ama bildiğim kadarıyla şu model https://www.google.com/shopping/product/14920863417972036800/image?q=mama+sandalyesi+ebebek&client=ms-android-samsung-gs-rev1&prmd=sivn&sxsrf=ACYBGNT9aGkkws8ASRxntaN7GsCGfiAlqA:1579077155221&biw=360&bih=612&dpr=3&prds=cid:14920863417972036800,cs:1,paur:ClkAsKraX0KwM8p041KeqUA-KtaTckYl-b3UBI5oG3oxykC-zAjnkkBBI6ARaYz1yq3U8p9k_RBGrUdBreLatvnSZ2mp9lvlIgQhobRV6p_5K67SWC7PtsI0hhIZAFPVH70hAtctunVDxi8H2BDWUFujEg6FXQ,sgro:iv,mvi:0 65 liraydı 58 olmuş.. uygun fiyatı..
Tosbigim OptimusPrime iki tulum aldım tanesi 20 lira.. 2 alt pıjama 2'li 10 lira.. 1 uzun kollu polar 10 lira
Rscb OptimusPrime ben bugun aldım hellpbabynin pijama takımı alt üst işte 20 lira çokta güzeldi tavsiye ederim
Eminegokhan Reyyan123_ baby plus diny oyuncaklı mama sandalyesini kullanyorum canm 58 lira olanı memnunum benm aldığımda 70 falandı suan indirimde
OptimusPrime Tosbigim çok harika kızım çok fena boyu uzadı kilo da aldı kıyafetle rolmuyor gidip bende bakayım hastasonu internetten ayarlayamıyorum beden 🌸 teşekkürler
Tosbigim Prensler26 çok sevindim valla çünkü çabuk büyüyorlar e insanda kaliteli giydirmek istiyor oldukça pahalı.. iyi denk geldi
Reyyan123_ Eminegokhan senin aldığına baktım canım güzelmiş bazılarının içi küçük oluyormuş senin aldığın geniş mi?
Tosbigim OptimusPrime bücürlere maşallah yeterki iyi olsunlar..😊 Rabbim bütün annelere nasip etsin..Diledikleri gibi alıp giydirsinler inşallah..