Zahide Çalışan anneler çalışmayı düşünen anneler bebişlerinizi ne zamn bıraktınız bide süt sağıp bırakıyormuydunuz
[silindi] Zahide 2,5 aylık bebeğim bir hafta oldum işe başlayalı. İle başlamadan 10 gün önce süt sağıp buzluğa atmaya başladım. Sabahları gitmedende sağıp bırakıyorum
Zahide [silindi] benim sütüm az geliyor anca bi günde bi biberon doluyor bebeğim emdiği için mi öyle oluyor sizdede mi öyle çalışınca sağıyormusunuz iş yerinde
[silindi] Zahide canım sağdıkça artıyor merak etme. Ama geçen hafta hasta olmuştum sütüm azaldı 180 cc bile sağarken şimdi 50 cc zor çıkarıyorum napıcam bilmiyorum
Ayazefeninannesi Bende 4.5 aylikken birakacagim bebegim su an 3 aylik ve asla biberon almiyor napcami bilmiyorummm
Gulyllu Ayazefeninannesi benimde 2.5 aylık bebeğim asla biberon almıyor kaşıkla ver diyende var ama göz göre insan kıyamıyor
Gulyllu Çalışmıyorum ama bi eğitime başlamayı düşünüyordum bebeğim 2.5 aylık ama asla biberon kabul etmiyor