NatashaRomanoff Hiç saçını kestirmeyenler. Saçları nasıl arkadan çekim fotoğraf atabilir misiniz? Gürleşti mi, cansız mı ilk makas ne zaman değdi? Kızımın saçını kestirmeyi düşünmüyorum. Ama seyrek olur mu diye de endişelenmiyor değilim 🙄
Kizim16 NatashaRomanoff onumuzdeki ay akraba düğünü var. Sonrasinda kestirmeyi düşünüyorum. Sonucta kök onlarsa 😅 gürleşir diye düşünerek kestircem. Ama aslinda alakasi yokmus gurlesme kesimle alakasizmis canim
tineanigra NatashaRomanoff saç kesilince gürleşmez eşitlendiği için gürmüş gibi görünür. Saçın yapısı ile alakalı gürlük zayıflık 3 yaşında kızım
niluna NatashaRomanoff benim kızım çok saçlı doğmadı bölge bölge keldi hatta 😂ama yinede tek telini ellemedim çünkü benmde eşiminde saçı aşırı gür biliyorsum çoğalacağını şimdi uçları lüle lüle beline yaklaştı🌸
Cigdem61 NatashaRomanoff ilk saçını 4 yaşında kestirdim uçlarından aldırıp eşit boya getirttim. Şimdi 5.5 yaşında 2 ay önce tekrar eşitlemek için uçlarından aldırdım o kadar. Tamamen kazıtınca gür çıkacağına hiç inanmadım ben:) Kızım ayak tırnaklarına kadar babaya benzeyen bir çocuk ama gel gör ki saçları bana çekti ince ve az oysa babasının ki gür 😀
NatashaRomanoff Kizim16 yaa hiç kestirmediniz ilk kez mi kesilecek 🥹 nasıl peki şu an toplandığında falan yine de bayağı vardır değil mi
NatashaRomanoff tineanigra ya bayramda memlekette herkes kestir kestir gürleşsin yani nereye gittiysek her hanede duydum sürekli aklımda yani milletin lafları da hiçte istemiyorum kestirmeyi kreşe başlamadan önce götürüp öyle kestirmeyi istiyorum öyle olunca da çocuğumun saçları cansız kalırsa büyüyünce niye kestirmedin saçımı derse diye üzülüyorum 🥹
NatashaRomanoff tineanigra yaaa maşallah fotoğraf şimdi açıldı maşallah o ipek saçlara inşallah kızımında öyle olur 😻
tineanigra NatashaRomanoff NatashaRomanoff Teşekkürler :) Kesilme ile gürleşme yaygın bir hurafe. Desiğim gibi boyu eşitlenince saç şuankinden gür görünecek , kestirmek saçın yapısını değiştirmez şeklini değiştirir sadece :)
NatashaRomanoff tineanigra aynı şekilde düşünerek eşimi ikna ettim yani bayramda herkes mi aynı şeyi söyler ağız birliği mi yapıldı memleket meselesi mi oldu yani varya artık ben eşime diyorum durup durup saçları tüy gibi kalırsa naparım diye bu sefer eşim beni motive ediyo ☺️ ama umut verici oldu sağolun yaa 🙏🏻🥰
NatashaRomanoff niluna maşallah maşallah 🧿🥰 benim saçlarım çok gür değil orta halli ama eşimin gürdür. Bende açıkçası hiç seyrek olur diye düşünmezdim mutlaka toparlanır çoğalacak derdim ama herkesten saçını kestirsene daha gürleşirsin falan duyunca ben mi boş inat yapıyorum acaba oldum 🙄
tineanigra NatashaRomanoff benimkiler ikiz kızımın hiç kesilmedi saçı ama oğlumun 3 kere falan kesildi inanın hiç gürleşme olmadı zaten netten araştırırsanız da olmayacağını görürsünüz. O yüzden içiniz rahat olsun sizin yüzünüzden saçı seyrek kalmaz genetikleriniz yüzünden kalırsa kalır :) 🥰
niluna NatashaRomanoff kışın çekilmişti simdi daha da uzadı🌸 merak etmeyin çok güzel olacak saçları milletin lafını verin geçin
NatashaRomanoff tineanigra yaaa ikizler demek maşallah Allah ayırmasın bir ömür 🙏🏻🙏🏻😍 ikiz annelerinin duygular aynı anda çarpı 2 😅🥰
NatashaRomanoff niluna maşallah 🧿🧿🧿🧿 çok güzel saçları Allah nazarlardan korusun 🙏🏻🙏🏻🥰🥰 inşallah böyle yetişir saçı boyu posu kızımı şu yaşlarda görebilmek duygulandırdı şu an 🥹❤️
NatashaRomanoff Cigdem61 bende inanmadığım için kestirmiyorum beklicemde 🥹 benim kızım 18 aylık kreşe başlarken bende uçlardan aldırmayı düşünüyorum sadece o kadar. Asla kazıtmayı düşünmedim ama insanlar can sıkıyo işte bayramın üzerinden bir ay geçti her gün diyorum çocuğuma ben mi inatlaşıyorum haklılar mı tövbe Allahım 😅
traineemom NatashaRomanoff doğduğundan beri hiç kestirmedik, sadece kahkül kesildi. Bana göre uçları makas istiyor ama kesmeye kıyamıyorum 🥹🫶🏼
NatashaRomanoff traineemom yaaa çok güzel maşallah 🧿🧿🧿🧿 bayıldım yaa 🥰🥰🥰 bende kestirmicem kim ne derse desin kafadaki o sekmeleri kapattım 😅❤️