Dün gece acillik olduk. Dün öğlenden gece yatasıya kadar 3-4 saat aralıklarla Calpol içti ateşi 38 civarıydı 39ları gördük ayaklarından ateş çıkıyor gibiydi 2 kere banyoya soktum. Hastaneye gidesiye kadar da 2 kere kustu çünkü 3-4 gündür günde 1-2 kaşık yemek yedi boş mideye ilaç içti sürekli.
Kan tahlili de yapıldı crpsi normal tüm değerler normal, tek seçenek diş kaldı. Diş bu kadar ateş yapar mı ya? Çocuk duramıyor. Sizin de dişten oldu mu böyle? Gece uyurken yine ateşi yükseldi sabaha karşı (ilaç da içtiği halde) ıslak Pamukla sabaha kadar alnını koltuk altlarını sildim. Yapılabilecek başka bir şey var mı 😞 onu öyle görmek içimi parçalıyor.
Dün 2. Banyosundan sonra zangır zangır titredi bide, o halini görünce hemen acile gittik.