uygarmhrbn 6 ay 18 günlük bebeğim 6 aya girince tadimlara başladık ama hala her gün ilk kasikta kusuyor ne yapmalıyım kizlarr
mother2 uygarmhrbn benin de 7 ay 12 gunluk kustor yedikten sonra ama veriyorum yönde de bazen hiç vermiyorum gün içinde sadece mama veriyorum ama öyle gidiyor bi sekilde
aysenut_11 Reflü olabilir mi mide asiti oluştuyordur çünkü benim yigenimde oldu doktor mide şurubu ve mide bulantısı şurubu verdi bide vitamin vermişti çok iyi geldi bence bir doktora görünün
crnaydgn Bizimde 6 ay 15 günlük yemesi gerekenden az yiyor öğürüyor bende çok fazla zorlamak istemiyorum ama az da olsa 3 gün kuralına uyarak vermeye çalışıyorum nasıl olsa tadımdayız diye
uygarmhrbn @aysenut_11 zaten doktorumuzla görüşerek tadimlara başladık reflumuz yok doktor mide kaslarinin bu şekilde gelisecegini bikmadan vermem gerektiğini söyledi ama bende zorlamak istemiyorum zaten kusuyor ağlıyor çocuk
uygarmhrbn @crnaydgn bizde aynı şekilde 3 gün kuralı ile devam ediyoruz ama ilk kasikta oguruyor hemen kusuyor
uygarmhrbn @mother2 benimki daha yemeden kusuyor ilk ağzına verdigimi yuttuğu an ogurme başlıyor ve hemen kusuyor
mother2 uygarmhrbn o zman daha hazir değil bence bu konuda bilgim yok ama yedikten sonra kuruyorsa hepsinde oluyordur