Yiğenim hastaydı oğluma da ondan geçti. Şikayetler aynı. O bir yaşında aynı doktor ona bisolnatur vermiş. Benim oğlum bir yaş altı olduğu için takviye vermedi. Zaditen oral damla verdi. 3-4 gündür sadece öksürük vardı. O damladan sonra burnu akmaya başladı boğazları doldu. İyi bişey mi kötü bişey mi anlamadım. Kullanan var mı iyi geldi mi bebeğinize ?