klbklina Bu aylarda kilo alımının az olmasıda ayrı bir konu olarak normal bu arada hareketlenme ve diş dönemi olduğu için. Benim kızımda 2 aydır az alıyor 200-300 gram kadar. Kilosu 7700 dü geçen ay. Bu ay gitmedik daha kontrole. Diş olayımız var ve zaten 7,5 aylık olduğundan beri emekliyor yerinde durmuyor 15 gündürde koltuk tepelerinde ayağa kalkıyor asla oturmaz 😂