Ya benim 7 yaşında bi oğlum 6 aylıkta bi kızım var. Eşimle korunuyoruz eşim korunuyo açıkçası. Ama ben sürekli her ay gebelik testi yapmak istiyorum içimdende inşallah pozitif çıkar diye geçiriyorum. O gebelik sürecini hareketlerini hissetmey felan çok seviyorum takıntı gibi bişi oldu. Üç gündür midem bulanıyordu hemen test aldım negatif çıktı üzüldüm bi tuhafim ben demi