Eniştem geçen hafta beyin kanaması geçirdi 1 haftadır yoğun bakımda yatıyor düne kadar tepki veriyordu iyiye gidiyordu şimdi tepki vermiyor makineye bağlandı bugün ilaçların dozunu yükselttiler yakınlarında hiç beyin kanaması geçirip iyileşen var mı süreç nasıl ilerledi korkuyoruz bir şey olmasından