Kızım 7. 5aylık 3.dişini çıkartıyor çok huysuz uyumuyor özellikle geceleri yarım saatte bir ağlıyarak uyanıyor öbür dişlerinde hiç bunu yaşamamıştım çıktığını bile anlamadım jel hariç her şeyi denedim onuda anestezik olduğu için kullanmak istemiyorum karanfil kürünü deneyip faydasını gören oldu mu hem yağı satılıyormuş hemde karanfil ve zeytinyağı ile evde kürü yapılıyormuş bilgisi olan var mı?