Kızlar merhaba. İki gün önce bilmediğimiz yerde bi parka gittik. Biz bankta otururken oğlumun yanına bi kız geldi arkadaş oldular. Oldukça bakimsizdi üstü başı, ve geldiği evden çıkıp nereye gidiyorsun diye merak eden olmadı çok üzüldüm. Neyse çok iyi anlaştılar el ele tutuştular vs derken bi baktım kız 3 dkda bir çalıların arasına gidip tuvaletini yapıyor. Kesin hasta dedim endişelendim bulaşıcı mı diye ve parktan ayrılma zamanımız gelmişti. O günden iki gün sonra oğlum bir yudum su içse litre litre kustu. Bu sabahtan akşama surdu ve geçti. Dün sabah da 16 aylık oğlum başladı aynı şekilde. Akşamı ettik, sabah da kötü olursa götürürüz dedik ama uykuda tıkanır vs diye korkup hafif ateş ve kusma şikayetiyle gittik. Bi ilaç verdiler yarım saat sonra bisey yedir kusmazsa gidersin dediler öyle de oldu. Eve geldik, bu defa da inanılmaz kötü kokulu kaka, yüksek ateş, kusma. Ve hatta uykuda tıkanıyordu biz kusmasini beklemedik çünkü doktor da eczacı da o verilen ilacın yarına kadar midesini tutacağını söyledi. Kızlar böyle bi kaka kokusu yok, küçücük gelse bile kokusundan anlıyorsunuz düşünün yemyeşil hastalık hastalık. Ben yine götüreceğim eşim uyanınca, nöbetleşe uyuduk çünkü gece. Siz ne diyorsunuz yaşayan var mı bu durumu ve kızdan mı kaptılar acaba