Benim oğlum da 1 yaşında 9.5 kiloda kaldı bir süredir. Son üç ayda da 1 kg almış ama boyu uzadı. Bir aya yakın evimizden uzaktaydık, iştahı çok iyi değildi. Bir de çok hareketli. Kontrolde doktor gelişim geriliği olabilir kilo almamış diye kızdı bize ve gastroenterelojiye gidin dedi. 😞