merve1819 Kızlar ameliyat yeriniz ne zaman iyileşti tek başıma olduğum için çok zorlanıyorum yürüyemiyorum resmen çok ağırıyor 😞3 gün önce doğum yaptım
bekledigimmucizemm merve1819 1 haftaya azalacak kendi başına herşeyi yapabileceksin şu an için hiç zorlama zorladıkça ağrısı daha çok oluyor
merve1819 yanaklibebek zorlamamaya çalışıyorum ama kendime yemek yapmak vs ağrımdan yatakta dönemiyorum bile emzirmek için
yanaklibebek merve1819 ailenden biri yok mu? Eşinin ailesinden 40 gün kalsa çok daha iyi ama en azından 10 gün sana yemek yapacak biri yok mu acaba Bebeği sana kaldırıp verecek biri? Eşin yok mu ya da
Gozdeklnc20 Çok iyi anlıyorum. Doğumdan sonra 1 hafta boyunca geceleri oturarak uyudum. Yataktan doğrulamadığım için. O acının tarifi yok. 1 hafta sonra hafiflemeye başlıyor az sabret. Yanında 2 hafta biri kalabilse senin için iyi olur