Kızlar Karaca’nın kahve makinasını kullanan var mı çift cevzeli olanindan
Serpil09 ben kullanıyorum bir senedir memnunum
Serpil09 ben kullanıyorum karaca hatır barista.. 9 ay olacak memnunum 🤩
Mzif tesk ederim
kolonyalimendil kopugü güzel yapiyor mu
Serpil09 evet gayet güzel
kolonyalimendil tesk ederim