Merhabalar hanımlar 13aylık bebeğim var kasımda işe dönmeyi düşünüyorum iznimi bitirip ve bebeğime kayınbabam bakacak ağırlıklı olarak kayınvalidem de destek olacak( kayınvalidem biraz beceriksiz ve kayınpederim hergün gelip gittiği için bebeğim ona alışkın ) kayınpederim 2 3ay öncesine kadar nir kaç kere bebeğimi uyutmuşlupu var ancak şimdi bebeğim kolay uyumuyor kimsede uyumuyor sallanarak uyuyor zaten maalesef. O zamana kadar düzelir mi sizce çok korkuyorum ya düzelmezse diye. Bir de diyelim adamda uyudu ama adamda servis işi yapıyor sabah ve akşam servis çekmeye gidiyor ikişer saat yok uykusu ona denk gelir mi 17aylık falan olacak işe başladığımda. Şuan iki uyku uyuyor ama o zaman kaç uyku olur. Kafam karman çorman napcam olacak mı becerebilecek miyim bilmiyorum. İşimi asla bırakmak istemiyorum belediyede çalışıyorum zaten . Ya bakamazlarsa diye çık korkuyorum ya kızım durmazsa diye. Nolur bana akıl fikir verin . Acaba daha fazla büyümeden şimdiden mi başlasam bir süre ağlayıp alışır mı yoksa biraz daha büyütüp kasımda mı başlasam o zamana biraz daha toparlanır mı çocuğum. Yemedi ve uykusu zor bir bebeğim var çünkü