Kizlar daha dün öğrendim hamile olduğumu yani 3 gün geçti günüm test yaptım ve hamile olduğumu öğrendim.. 2 gündür de inanılmaz şekilde diş ağrısı çekiyorum 😕 neler önerirsiniz diycem ama sanırım doktor harici bişey paklamayacak gibi de görünüyor çünkü ne uyutuyor nede yediriyor 🤦🏻 çoğu kişi de olduğu gibi de dişçi korkusu da var bakarlar mı acaba hamilelikten dolayı daha çok yeni işlem yaparlar mı?